viagra, novagra, levitra, cialis

utorak, 20.04.2010.

Viagra levitra cialis

VIAGRA - LEVITRA - CIALIS


Proizvođači triju lijekova koji vremešnim muškarcima vraćaju muškost nadmeću se u hvaljenju svojstava svoje pilule, iako im je osnovno djelovanje slično

Plava, žuta ili narančasta? S tim pitanjem suočeni su mnogi muškarci koji pate od poremećaja erekcije, nakon što su tržište, uz Pfizerovu plavu Viagru, preplavile Bayerova narančasta Levitra i žuti što ga proizvodi Eli Lilly. Sva tri lijeka djeluju na principu blokiranja određenog enzima kako bi više krvi dotjecalo u penis, olakšavajući postizanje i zadržavanje erekcije. Ipak, ima nekih razlika u kemijskom učinku, načinu uporabe i popratnim efektima.
Muškarci s poremećenom erektilnom funkcijom koji uzimaju neku od tri spomenute pilule mogu zadržati erekciju i imati seks u 70 do 85 posto pokušaja. Postotak može biti i viši za osobe s manje ozbiljnim problemima, ali i znatno niži (35 do 50 posto) kada je poremećaj prouzročen dijabetesom. Ali kako nema pouzdanih usporednih proučavanja o djelovanju lijekova, sadašnje spoznaje ne omogućuju da se dokuči koji lijek (i da li uopće) djeluje bolje od konkurentskih.
Međutim, "štos" u federalnim odredbama o oglašavanju lijekova u SAD-u - piše proteklog tjedna ”Wall Street Journal” - kod nekih pacijenata stvara dojam da dva novija lijeka snažnije djeluje od "stare" Viagre. U reklamiraniji a i Levitre obično se navodi rijetka popratna pojava - četiri sata neprestane erekcije što iziskuje medicinsku pozornost (ali i izaziva radoznalost potencijalnih korisnika oba spola).
Liječnici kažu da je to upozorenje u nekih pacijenata proizvelo vjerovanje da su novi lijekovi snažniji od Viagre za koju se u oglasima u pravilu ne spominje taj problem (a neki će, smatrati da to i nije problem nego dobrodošla "anomalija"). U svakom slučaju rizik je jednak za sva tri lijeka. Viagra, zbog dobro poznatoga imena branda, naprosto upotrebljava drukčiji stil oglasa koji ne iziskuje tako mnogo otkrivanja.

Tehnički je Levitra snažnija od Viagre - što znači da je potrebna manja doza lijeka da bi se polučio željeni rezultat. Neki liječnici misle da je veća potencija Levitre rezultat čvršće erekcije, ali zasad nema proučavanja koja bi poduprla tu tvrdnju. Neki liječnici postavljaju pitanja o konzistentnosti Levitre, zato što ima nisku "bioraspoloživost", što znači da tijelo apsorbira samo 15 posto lijeka.
Iako Levitra možda djeluje izvrsno u pacijenata koji apsorbiraju lijek u normalnoj ili nadprosječnoj razini, možda uopće ne djeluje u pacijenata koji ga apsorbiraju manje od uobičajenoga postotka. Međutim, GlaxoSmithKline, koja traži lijek u SAD-u zajedno s korporacijom ScheringPlough, kaže da nema podataka koji bi ukazivali da "bioraspoloživost" donosi ikakvu razliku u tomu kako lijek djeluje u pacijenata.
Tržitelji Levitre također navode nedavno proučavanje muškaraca koji nisu imali nikakva uspjeha s Viagrom. Kada su koristili Levitru, gotovo polovica je izjavila da djeluje. Ali u Pfizeru tvrde da je to proučavanje bilo pogrešno jer nije dokumentirano da li ti muškarci zaista nisu reagirali na Viagru ili su je koristili pogrešno.
U nedavnom istraživanju Pfizera, muškarci koji su mislili da im Viagra ne djeluje dobili su upute o korištenju lijeka i nakon toga dvije trećine je postizalo erekciju. Eli Lilly pak "skromno" obrazlaže kako je njeno istraživanje pokazalo da muškarci koji su iskušali sve tri pilule najradije uzimaju , ali kritičari s pravom ukazuju da takve ankete nemaju znanstvenu vjerodostojnost.
Iako se proizvođač da Levitra djeluje najbrže od tri seksualno poticajna lijeka, na naljepnici je savjet, korisnicima neka se ne upuštaju u seksualni pokušaj dok ne protekne jedan sat od uzimanja lijeka. Većina liječnika priopćuje muškarcima da i Levitra i Viagra počinju djelovati 30 minuta do jedan sat nakon uzimanja pilule.

Unatoč napomenama na naljepnici kutije a da muškarci mogu imati seks 30 minuta nakon uzimanja pilule, neki liječnici preporučuju pacijentima da se strpe minimalno dva sata prije nego se upuste u seksualne aktivnosti. Glavna je odlika toga lijeka da djeluje dulje od osala dva konkurenta. Istraživanja pokazuju da čak 36 sati nakon uzimanja a, uspijeva oko 60 posto seksualnih pokušaja. Iako lijek ne mora biti u najvišoj razini da bi djelovao, ipak će neki muškarci morati čekati dulje od dva sata da bi se "uhodao". S Levitrom i Viagrom vremenski je razmak od 30 minuta do dva sata za početak djelovanja.
Proizvođači tvrde da Viagra i Levitra djeluje četiri do pet sati, ali neka proučavanja pokazuju da mogu zadržati djelovanje osam do čak 12 sati.
Sva tri lijeka imaju slične popratne efekte. Najčešći je crvenilo lica, slinav nos i glavobolja. Ali intenzitet i tip popratnih efekata razlikuju se ovisno o lijeku. Levitra možda ima najnižu razinu popratnih pojava jer njezin viši kemijski potencijal znači da je dostupno manje molekula za interakciju s tijelom.
Smetnje vida - obično zeleno plava nijansa onoga što se vidi - manje su česte i mogu ih izazvati Viagra i Levitra, ali ne . Razlog je u tom što Viagra i Levitra ne samo da zaustavljaju enzim PDE-5 povezan s protokom krvi kroz penis, već mogu zaustaviti enzim PDE-6 povezan s vidom. ne utječe na PDE-6.
Međutim, je jedini lijek koji utječe na PDE-11, koji se nalazi u testisima, što nameće pitanje mogu li utjecati na spermu. Iako je lijek utjecao na spermu psa, proučavanje u rujnu 2003. pokazalo je da svakodnevna uporaba lijeka tijekom šest mjeseci nije utjecala na kvalitetu sperme zdravih muškaraca starijih od 45 godina.


Prodaja triju "pilula strasti" razočarala je analitičare, a još više proizvođače

Sudeći prema golemoj količini televizijskih i tiskovnih oglasa, moglo bi se pretpostaviti da su tri lijeka koja vraćaju poremećenu muškost prodaju kao pivo za ljetne žege. Uostalom, što bi moglo biti utrživije od sredstva koje vremešnim muškarcima pomaže da postignu bolji učinak u krevetu?
Stvarnost je, međutim, posve drukčija. Unatoč golemim oglasnim izdacima, prodaja triju pilula poprilično je razočaravajuća. Viagra je lani pretrpjela pad prodaje diljem svijeta od čak 11 posto, a utržak od 1,7 milijardi dolara bio je upola manji nego što su prije nekoliko godina prognozirale neke tvrtke na Wall Streetu. Calis i Levitra su u SAD-u zabilježile porast prodaje od 10 posto, ali analitičari Wall Streeta - od kojih su neki prije nekoliko godina nagađali da će samo Viagra 2004. utržiti 4,5 milijarde dolara, nisu impresionirani. je lani, u prvoj punoj godini prodaje, donio utržak od 203 milijuna dolara, uz oglasnu kampanju vrijednu 165 milijuna dolara. Levitra proizvođača GlaxoSmithKline, koja je donedavno imala dodatni marketing Bayera, imala je lani prodaju od samo 128 milijuna dolara, znatno manje nego što je kompanija potrošila na oglase. Ukupno su sva tri proizvođača na oglašavanje "čarobnih" pilula potrošila 37 posto vrijednosti prodaje, kako navodi TNS Media Intelligence. Istodobno je Ford Motor lani potrošio na medijsku promidžbu samo sedam posto vrijednosti prodaje u SAD-u.

Uzmak Viagre bio je znatno strmiji nego što je itko predvidio. Kada se pojavila 1998. bila je udžbenički primjer marketinškog predstavljanja lijeka na recepte kao potrošačkog proizvoda -komentira "Business Week". U manje od dvije godine Pfizer je zacementirao ime lijeka u popularni žargon na način o kojemu marketinški stručnjaci mogu samo sanjati. Današnja je stvarnost posve drukčija. Manje od 15 posto od oko 30 milijuna muškaraca koji prema procjenama pate od erektilne disfunkcije koristi ijedan od "spasonosnih" lijekova. Mnogima je još uvijek neugodno pitati liječnike za mišljenje o lijekovima. Dodatni je problem u tome što su mnogi pacijenti razočarani kada uzmu lijek a ništa se ne dogodi. Čini se da ne uzimaju pravu dozu, a istodobno mnogi liječnici ne povezuju erektilni poremećaj s osnovnim tegobama kao što su kardiovaskularna oboljenja i ne razgovaraju o tome s pacijentima.

Ali, kako upozorava Business Week, proizvođači lijekova ne bi pogriješili kada bi optužili i sebe za slabu prodaju. U utrci da prigrabe što više tržišta, doktore su preplavili besplatnim uzorcima. Lani je oko 40 posto "muških" lijekova dobiveno besplatno, kaže tvrtka za farmaceutička istraživanja ImpactRs. Osim toga, oglasima poticano pretjerivanje dovelo je do toga da su u početku za lijekom posegnuli i mnogi od onih kojima zapravo ne treba nego su to učinili iz znatiželje. Naravno, takvi se više ne pojavljuju kao kupci.
Ipak, proizvođači se nisu obeshrabrili, a najnovija reklama Viagre prikazuje vesela muškarca kojemu izrastaju plavi rogovi, dakle iste boje kao što je i pilula. Uprava za hranu i lijekove prošle je jeseni dala po prstima Pfizeru, prisilivši ga da povuče neke oglase, koji po ocjeni agencije obećavaju više nego što je realno, a izostala su i upozorenja o popratnim pojavama. je uzeo romantičniji pristup, prikazujući milovanje parova srednje dobi, želeći naglasiti 36-satno djelovanje.
Pilule strasti zasad se nisu morale mnogo brinuti za standarde decentnosti na TV mrežama. NBC priopćuje da neće prikazivati reklame u "obiteljskim" emisijama, ali proizvođači lijekova ionako nisu zainteresirani za takve programe. Oni se usredotočuju na muško gledateljstvo, ali ipak nije baš sigurno da će njihova Kupidonova strelica pogoditi cilj. (Izvor; Privredni vjesnik, 2005)

- 22:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.